MOL csapat Autó-Motor Blog

Michelisz Norbi: Jó érzés, hogy üldözött vagyok

2012.07.28. 12:20 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

norbi.jpgMichelisz Norbert mindkét futamon pontszerzőként ért célba a túraautó-világbajnokság nyolcadik, Brazíliában megrendezett fordulójában. A hétvégi versenyeken a Zengő Motorsport pilótája az első futamon kilencedik, a másodikon az ötödik helyen ért célba. Remek teljesítményének köszönhetően átvette a vezetést Pepe Oriolától a privát bajnokságban, a Yokohama Drivers' Trophy értékelésében.

„Alapvetően elégedett voltam a hétvégi versennyel. Számítottam rá, hogy jó helyről tudok indulni, de tudtam, hogy a többiek erősek és nehéz lesz velük lépést tartani. A negyedik-hatodik helyre vártam magunkat, és beigazolódott a jóslatom. Annak azért nagyon örülök, hogy sikerült sok pontot szerezni” – értékelte Norbi a hétvégi futamot.

Mint elmondta, nagyon jó érzés, hogy ő áll az élen, de tisztában van vele, kevés az előnye, hiszen a második helyezettnek mindössze 5 pont a lemaradása. Mivel egy hétvégén 20 pontot lehet szerezni még nagyon szoros versenyfutásra számít. „Lelkileg nagyon jó úgy elvonulni a szünetre, hogy én vezetek, jó érzés, hogy üldözött vagyok” – mondta a privát versenyről.

Noha a brazil futam előtt hosszabb szünet volt a WTCC sorozatban, sok ideje nem volt a pihenésre. Amellett, hogy „csak” a Superstars futamon versenyzett, minden napra akadt valami teendője.

„A vizsgaidőszak utolsó hete volt, és emellett is hetente több alkalommal fel kellett jönnöm Budapestre néhány szponzori kötelezettségnek eleget tenni. A verseny előtt aztán már semmit nem vállaltam, ugyancsak szerdán utaztunk, de én már hétfőtől csak a versennyel foglalkoztam” – mondta Norbi a felkészülés utolsó napjairól.

A következő futamig most is közel két hónap szünet lesz, de Norbira augusztus közepéig, még számos kötelezettség vár, az ország több pontján kell különböző meghívásoknak eleget tennie. A hónap végén jön el számára az igazi szabadság, amikor kedvesével Horvátországba utazik. A brazil verseny előtt volt ideje bőven pihenni, most azonban úgy fogalmazott, nem bánná, ha lenne addig valamilyen verseny, bár biztos benne, nem lesznek „elvonási tünetei”.

A hétvégi magyarországi Forma 1-es futammal kapcsolatban úgy véli Ferrari vagy Red Bull siker születik a Hungaroringen. „Meglepődnék, ha nem ebből a két csapatból kerülne ki a győztes. Úgy gondolom, sokan örülnének ha nem Alonso nyerne, hiszen a versenysorozatnak is jót tenne, ha felzárkóznának a többiek” – mondta Norbi.

Mi pedig bízunk benne, hogy a Forma 1-ben nagyobb izgalmak lesznek, mint Yokohama Drivers' Trophy sorozatban, és ott már senki nem éri utol a jelenlegi éllovast.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-auto-motor.blog.hu/api/trackback/id/tr164683358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása