MOL csapat Autó-Motor Blog

Michelisz Norbinak Las Vegasban nem volt szerencséje

2012.10.02. 08:09 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

norbi.jpgMichelisz Norbert fantasztikusan teljesített a túraautó-világbajnokság kilencedik állomásán, a Sonoma Raceway-en rendezett Amerikai Nagydíjon, hiszen mindkét futam után dobogóról fogadhatta a gratulációkat. Az első futamban mégy „csak” harmadik lett, míg a második után a dobogó második fokáról fogadhatta a gratulációkat a futam után. (Bár nem hiszünk a számmisztikában, de ha lett volna egy harmadik futam, akkor lehet, hogy azt megnyeri Norbi.)

„Nem számítottam ilyen jó eredményre. Ismét bebizonyosodott, hogy ahol nem járt még a mezőny, ott versenyképesebb a BMW, mint a többi versenyen, azokon a pályákon, melyeket mindenki jól ismer” – értékelte teljesítményét Norbi.

Elismerte, hogy jelentős volt a szerencse szerepe is – főleg a második futamban –, de úgy érzi ismét sikerült bizonyítania, hogy gyorsabb az átlagnál. Elmondta, a második futam során minden úgy alakult, ahogy tervezte, de nem gondolta, hogy a harmadiknál jobb hely benne van a pakliban.

A második futamot egyébként is fantasztikusan kezdte, hiszen a hatodik helyről rajtolt, de egy zseniális előzésnek köszönhetően, pillanatokon belül a negyedik helyen találta magát. „Spontán jött az előzés, ezt mindig az adott pillanat dönti el, soha nem tervezem meg előre, mi lesz a rajtnál. Örülök neki, hogy a rajtok idén jól mennek, és ennek köszönhetően most se ragadtam be. Ehhez persze kellett az is, hogy a BMW rajtkészsége nagyon jó” – mondta a Zengő Motorsport klasszisa.

Noha autós berkekben már találgatják, hogy jövőre milyen autóval fog versenyezni, Norbi elárulta, teljesen elégedett a BMW-vel és még számos lehetőséget lát benne. „Igazából még a BMW-t sem ismerjük teljesen. Az amerikai verseny előtt csak két tesztünk volt vele, és így is gyorsultunk, tehát valószínűleg még ennél is többet ki lehet hozni belőle, nem tudjuk még a végső határait. Nagyon jól megvagyok a BMW-vel, sikerült megismernünk, és látszik hogy még van benne perspektíva” – összegezte a jelenlegi autóját.

Norbi a jól sikerült amerikai futam után egy hetet az Egyesült Államokban töltött, ahol olyan helyekre látogatott el, ahol eddig még nem járt. „Amikor átnéztük a versenynaptárt a kedvesemmel, már akkor eldöntöttük, hogy ezt a hetet kint töltjük a futam után, hiszen erre még egyikőnk se járt. Próbáltunk megnézni minden érdekességet, jártunk San Franciscóban és Las Vegasban is”. 

A jelenleg legmagasabban jegyzett magyar autóversenyző elárulta, már régóta szeretett volna Las Vegasba ellátogatni, és ha már ott volt, természetesen szerencsét is próbált a kaszinók világában. „Ruletteztem, és más szerencsejátékokat is kipróbáltam. Volt időszak, amikor nyerésre álltam, de végül mínuszban zártam” – összegezte nevetve Vegas-i élményeit. 

Norbi az elkövetkezendő napokban az egyetemi tanulmányait próbálja bepótolni, és számos megjelenése is lesz. A hétvégén természetesen ő lesz a forma 1-es Japán Nagydíj szakkommentátora, ami arra is jó lesz, hogy „feltérképezze” a pályát, hiszen legközelebb éppen Szuzukában áll rajthoz a túraautó-világbajnokság következő futamában.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-auto-motor.blog.hu/api/trackback/id/tr174815033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása