MOL csapat Autó-Motor Blog

Michelisz Norbi: Fantasztikus érzés ilyen közönség előtt nyerni

2012.05.09. 07:12 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Hatvanezer tomboló néző előtt, Michelisz Norbert győzelmével zárult a Túraautó-világbajnokság magyarországi versenyének második futama. A Zengő Motorsport magyar versenyzője az 5. rajthelyről indult, remek helyzetfelismerő képességének köszönhetően már az első kanyarban az élre állt, és a 12 körös verseny alatt senki sem tudta leelőzni, így pályafutása második futamgyőzelmét aratta.

„Nem terveztem meg előre, hogy merre menjek a rajt után, a helyzet így hozta, és ennek köszönhetően sikerült már az elején az élre állnom. Éreztem, hogy jobban el tudom kapni a rajtot. Mindig az a célom, hogy a legkockázatmentesebben jöjjek el a rajtnál, és most láttam, hogy csak ott volt esélyem” – elevenítette fel a rajtot a magyar pilóta.

Norbi a rajt előtt némán ült az autójában, sem a körülötte tüsténkedő csinos hölgyek, sem az őrjöngő szurkolók nem tudták kibillenteni lelki nyugalmából. „Minden verseny előtt így van, nekem ez a leghasznosabb, ha a rajt előtt találok pár pillanatot, amikor ki tudom zárni a külvilágot a versenyt övező hangulatot.

A magyar klasszis elmondta, fő feladata az volt, hogy az első néhány kört tökéletesen teljesítse, és úgy érzi ez maradéktalanul sikerült. 3-4 kör után érezte, hogy már csak önmaga lehet az ellenfele, és akkor a saját kezében tarthatja az események irányítását. Bevallotta, ahhoz, hogy az élen autózzon, ezúttal elég volt 90 %-os teljesítmény.

„Arra nem nagyon emlékszem, hogy a célba érkezés után mi történt, kivel milyen beszélgetés zajlott le. Azt tudom, hogy a kedvesem megölelt és azt mondta ügyes voltam, de sok másra nem emlékezem, így azt se tudnám most feleleveníteni, hogy a csapatfőnök Zengő Zoli mit mondott nekem” – mondta nevetve Norbi.

"Számomra azért is volt kedves ez a futamgyőzelem, mert végre itthon tudtam diadalmaskodni. Nagy ünneplést azonban nem csaptunk, hiszen nagyon fáradt voltam, akár a fantasztikusan teljesített csapat többi tagja" - mondta a kimerítő vasárnapról a magyar klasszis.

Norbi elárulta, hétfőn és kedden szinte "a füléhez nőtt" a telefon annyian keresték, hogy interjút készíthessenek vele. Viccesen úgy fogalmazott, hogy az egész napos telefonálgatás jobban lefárasztotta, mint a vasárnapi két futam.

„Hétfőn elég későn értem haza, ma voltam az egyetemen is, de tudtam, hogy ha sikeres lesz a hétvége, akkor ez vár rám. Szerintem mindenki elhiszi, hogy nem bánom. Ha az elmúlt hetek pechsorozatának az volt az ára, hogy cserébe megnyerem a Hungaroringen a Magyar Nagydíjat, akkor azt kell mondanom: megérte”. 

A verseny hangulatát annak ellenére élvezte, hogy az autóban a motorzajon kívül csak a mérnöke utasításait hallani. „Amikor ráfordultam a célegyenesre, láttam a tribünt és a rengeteg magyar zászlót. Azonban nagyon kellett koncentrálnom, hogy ez ne vonja el a figyelmemet a versenytől. Hazai pályán, ilyen közönség előtt fantasztikus nyerni. Nagyon hálás vagyok, hogy ilyen fiatalon megélhettem ezt” – mondta Norbi.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-auto-motor.blog.hu/api/trackback/id/tr364497555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása