MOL csapat Autó-Motor Blog

Michelisz Norbi: Ha legközelebb ilyen helyzet adódna, ismét belemennék

2013.11.26. 07:45 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

norbi_szlovakia4.jpgMichelisz Norbert jelenleg élvezi a szabadsága minden pillanatát, hiszen véget ért a túraautó-világbajnokság 2013-as idénye. A Zengő motorsport pilótája az összetett verseny hatodik helyén végzett. Norbi ugyan mindent megtett, hogy az utolsó futamon még javítson az összetett eredményén, de a Makaói Nagydíjon súlyos balesetet szenvedett, így nem sikerült előrébb lépnie.

Mint azt a molcsapat.hu is megírta, Norbi a második futam második kanyarjában – egy kockázatos előzés során - összeakadt Chiltonnal. Az ütközés következtében előbb a falnak ütközött, majd leszakadt kerékkel a pálya közepére sodródott és a mögötte érkezők közül többen is beleszálltak.

„Szerencsére nem sérültem meg, és az is roppant jól esett, hogy a Honda részéről is többen érdeklődtek a hogylétem felől. Ugyanakkor nekik is elmondtam, ha legközelebb ilyen helyzet adódna, ismét belemennék, hiszen jobb helyezést akartam elérni, és azzal is tisztában voltam, hogy rosszabb nem lehetek” – mondta Norbi.

A jelenleg legmagasabban jegyzett magyar autóversenyzőnek ez volt az első komolyabb balesete. „Úgy éreztem, most kellett kockáztatni, sajnos nem jött be. Amikor éreztem, hogy keresztbe álltam el is engedtem a kormányt, hiszen az autóm irányíthatatlanná vált, össze-vissza pörögtem, és reméltem kikerülnek” – emlékezett vissza.

Norbi elmondta, a legtöbbször igyekszik elkerülni a hasonló helyzeteket, de most esélye sem volt erre. Ugyanakkor azt is tudja, annak is van előnye, ha ő vezet és üldözik, de azt is szereti, ha ő az üldöző.

„Sokszor kerültem mindkét helyzetbe és mind a kettőt tudtam élvezni. Mindig kényelmesebb a támadó pozíciója, hiszen elő tudja készíteni a manővert, míg az elől állónak ezt úgy kell kivédekeznie, hogy nem tudja, mit akar a mögötte haladó. A helyzet követeli meg, hogy az adott pillanatban mit csinálsz, de biztos vagyok benne, mindkettőbe kell még fejlődnöm” – mondta a megszokott szerénységével Michelisz.

Noha azt írtuk, hogy Norbi szabadságát élvezi, ez számára komoly elfoglaltságokat jelent. A hétvégén is sűrű programja volt, számos szponzori rendezvényen vett részt, míg vasárnap a Forma 1-es szezonzárón volt szakértő. 

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-auto-motor.blog.hu/api/trackback/id/tr65657108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása