MOL csapat Autó-Motor Blog

Michelisz Norbi: Dobogón állni minden bosszúságot feledtető gyógyszer

2013.11.10. 15:30 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

norbi_monza1.jpgMindössze egy verseny van már csak hátra a túraautó-világbajnokság 2013-as idényéből. A jövő hétvégén sorra kerülő makaói verseny eredményét természetesen még mi sem tudjuk előre, az már biztos, Michelisz Norbert pályafutása eddigi legjobb idényén van túl. Ahogy azt idén szinte „megszokhattuk”, Zengő Motorsport pilótája a legutóbbi sanghaji versenyen is dobogón végzett.

„Sejtettem, hogy lehet esélyem ismét a dobogós helyezésre. Szerencsére, összejött, úgy gondolom, a rajt volt a kulcspillanat. Nagyon örültem, hogy ismét sikerült, bár a tempóm nem volt olyan, mint szerettem volna” – mondta „elégedetlenkedve” Norbi a legutolsó versenyről.

„Jól mutatja a fejlődésünket, hogy egy dobogós hétvége után úgy tudok hazajönni, hogy elégedett vagyok. Ugyanakkor látni kel azokat a helyzeteket is, ahol még fejlődni lehet. Úgy gondolom az én teljesítményemre is jó hatással volt, hogy nem volt tökéletes a verseny, voltak apró hibák” – avatott be a legapróbb részletekbe.

Elmondta, nem volt elég gyors a második futamban, mert nem vigyázott eléggé a bal első gumira, így nem tudott a magától elvárt ütemben menni az élen állókkal. A gumi miatt sokszor úgy érezte, egy adott kanyarban az elejétől a végéig le akar esni az útról az autója, ezért csökkentenie kellett a sebességet.

„Mindenki nagyon örült az újabb dobogós helyezésnek, a Hondások is elégedettek voltak. Nagyon jól esett, hogy mindenki gratulált és kiemelték, hogy nekem is jelentős szerepem volt abban, hogy az első három helyen Honda végzett” – mondta Norbi.

Norbi idén már hétszer állhatott dobogón, többször, mint eddigi pályafutása során összesen. Ez azonban nem nyomasztja, nem jelent számára plusz terhet, inkább jóleső érzéssel tölti el.

„Nem vagyok egy nagy statisztikus, de azzal tisztában vagyok, hogy sokszor álltam a dobogón, viszont kevésszer a legfelső fokán. Ennek ellenére a dobogón nem szoktam csalódott lenni, hiszen látom, a szerelőket, látom a fiúkat, és ott állni minden apró bosszúságot feledtető gyógyszer. Nagyon örülök ezeknek is, de talán ezért, a futamgyőzelem egyre többször nagyon erős célként fogalmazódik meg bennem”.

A két futam között Norbi ügyes-bajos dolgait intézi, mint elmondta, ha egy hónapban mindössze 1-2 hetet tölt itthon, összesűrűsödnek a dolgai és hektikusabbá válnak a napjai. „Kedden jöttünk haza és hétfőn már utazunk is el, így ebben a pár napban kellett mindent elintéznem. Az iskolában is sok dolgom volt, most pedig éppen kedvesem Johanna autóját vittem szerelőhöz”” – mondta Norbi, aki elárulta, vannak esetek, amikor érezhetően tudják kicsoda, és ilyenkor előfordult, hogy érezte előbb sora kerül, mint indokolt lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-auto-motor.blog.hu/api/trackback/id/tr795622935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása